مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 09:422022-08-09حوادث

شوهرم می خواست مرا با تبر بکشد، پیشدستی کردم!


ساعت یک و 30 دقیقه بامداد پنجشنبه 13 مرداد، مأموران کلانتری 118 ستارخان در تماس با بازپرس میثم حسین پور از قتل مردی 63 ساله خبر دادند.

دقایقی بعد که تیم جنایی راهی محل شدند به محض ورود به خانه داخل راهروی منتهی به سالن پذیرایی با جسد مرد میانسال در حالی رو .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه ایران، متخصصان پزشکی قانونی در نخستین بررسی ها اعلام کردند که زمان زیادی از مرگ نگذشته است.

همسر 47 ساله مقتول در تحقیقات گفت: من داخل اتاق بودم و همسرم جواد داخل سالن پذیرایی نشسته بود که متوجه سر و صدایی از بیرون شدیم.

همسرم گفت بروم بیرون تا ببینم علت صدا کجاست اما وقتی می خواسته از خانه خارج شود ناگهان مردی نقاب دار وارد خانه شد و پس از به قتل رساندن همسرم، خانه را ترک کرد.

جنایت خانوادگی از آنجا که گفته های زن میانسال برای کارآگاهان مشکوک بود در ادامه تحقیقات به سراغ همسایه ها رفته و دریافتند این زوج میانسال اختلاف شدیدی با هم داشته اند.

یکی از همسایه ها گفت: صدای دعوا و درگیری این زوج همیشه به گوش می رسد و ساعاتی قبل هم صدای آنها را شنیدم اما ناگهان صدا قطع شد و تصور کردم که درگیری تمام شده است، اما لحظاتی بعد زن میانسال سراسیمه از آپارتمان بیرون آمد و مدعی شد مرد غریبه ای وارد خانه شان شده و شوهرش را کشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوهرم می خواست مرا با تبر بکشد، پیشدستی کردم!

شوهرم می خواست مرا با تبر بکشد، پیشدستی کردم!